jubilarissendag 2008

Op vrijdag 20 juni 2008 heeft de afdeling Zuidwest Drenhte / Noordwest Overijssel 70 jubilarissen gehuldigd tijdens een boottocht door Noordwest Overijssel. Met de Jan Plezier werd, vanaf Meppel, via Zwartsluis en Hasselt naar Zwolle gevaren. Op deze winderige maar wel zonnige dag waren in totaal 130 leden, bestuursleden en partners aanwezig. Dit jaar werden de insignes opgespeld door regiobestuurder  Gerard Veth. Ook de binnenkort vertrekkende (pensioen) regiobestuurder Jan Vos en zijn echtgenote waren present. Onder veel belangstelling van de aanwezigen kregen de jubilarissen de versierselen wegens 60, 50 en 25 jaar lidmaatschap opgespeld. De heer Veth sprak daarbij de leden toe, waarbij hij terugkeek op het tijdsbeeld in de afgelopen 60 jaar van de vakbond en de maatschappij. Tussen de huldigingen door werd ieder van een drankje en hapje voorzien en was er voldoende gelegenheid op het bovendek te genieten van de prachtige omgeving. Bij de aankomst kregen de jubilarissen een fraaie bos bloemen en een groepsfoto overhandigd.

foto's jubilarissendag

aanvragen van een foto